torsdag 10 mars 2011

Test av Functional Toning

Nu är jag tillbaka i Stockholm och vad passar bättre än att träna lite på kvällen eftersom latheten segrade igår.

Jag och min sambo testade Functional Toning 60 min för första gången, det var helt klart ett givande, roligt och hårt träningspass, helt slut i kroppen och den träningsvärken jag hade igår kommer inte vara något jämfört med morgondagens!!

Om ni inte har prövat så gör det, det är som sagt roligt och ett utmanande pass i bra tempo där man får kämpa för att orka allt. Svenska landslaget i handboll var på gymmet och två av dem var med på passet medan resten tränade i gymmet och jag tror de som var med blev rätt överraskade över hur hårt det var.

Resultat idag:

Mat: 1456 kcal
Motion: -429 kcal
Summa: 1027 kcal
Dagsgränsen för intag är 1405 kcal= en bra dag :)
Nu blir det lite soffliggande och TV, dock utan snacks...det är lite kämpigt såhär första veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar