tisdag 3 maj 2011

Xtreme Running tävling nr. 2 - Check :D

Dagen började med träningsverk och ont i min fot som jag vred till lite igår men det var ingen tvekan om att jag skulle delta i deltävling 2!

Det snöade ju idag så här är en passande bild på mig!
Jag hade framläggningen på företaget som jag och en kompis har gjort examensjobbet på. Till lunch så blev det Sushi och Yakiniku vid Liljeholmen där även Bombardier ligger. Efter lunchen bar det av till jobbet på ITT i Hallonbergen.
Ja just det...kanske glömt att säga men jag har fått jobb =D
Det blev att dricka vatten under dagen och ladda inför eftermiddagens löpning. Mitt mål var att slå min tid från förra gången 77:38. Just nu har inte tiderna kommit upp på hemsidan.
Tyvärr så glömde jag min klocka hemma men vad gör det när det finns snälla funktionärer som gör det åt en.

Alla är som sagt väldigt trevliga och ett roligt arrangemang där man tar sig fram i den takt man vill för endast 50 kr. Tycker att det är värt ett försök om man är lite sugen och en  bra försmak på härlig terräng om man ska springa Lidingöloppet i höst!

Bra jobbat alla ni som läser detta och tog er runt eller iaf försökte :)

Som belöning för mig själv så tryckte jag i mig en Subway-macka och ett stort glas mjölk. Är riktigt slut i benen så imorgon blir det nog en vilodag. Jag och Mickis ska träffa Roger och Anna för en AW imorgon, kommer bli jättegott! :)

Jag skriver ett snabbt inlägg sen när tiderna har kommit!

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar