torsdag 8 augusti 2013

Ny vecka nya tag

Full rulle nu inför bröllopet, saker som ska fixas, präst som ska träffas mm. men det är med glädje vi gör det. Snart är det ju dags men än så länge är jag inte nervös...kan väl kalla detta uppladdningsvecka :)

Ska man kanske kolhydratladda? Det kan i och för sig vara snöpligt om det inte går att knäppa smokingbyxorna hehe.

Dagarna har varit träning - intervaller på bana (antal varv) 1-2-3-3-2-1 med upp + nedjogg. Terräng i Hellas 11km och imorgon blir det väl minst 7 km i Ursvik på lunchen innan SEMESTERN :)

Ser ut som det kan bli en del löpning i helgen om det hinns mellan bröllopsfix och annat!

Jag har helt missat att lägga upp bilder från Swiss men det kommer, precis som mitt klagomål hos AirBerlin om att våra väskor försvann dröjer även mina bilder.

Nu ska jag iväg, torsdagen lider mot sitt slut innan kvällen blir mer fix, kanske en snabb senare om det inte blir för sent innan vi är hemma igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar