lördag 15 oktober 2011

Snart är det dags...

för att åka mot Uppsala.

Vädret ser lovande ut trots att det blir kallt:
I dag, lørdag 15.10.2011
Tid Varsel Temp. Nedbør Vind
kl 9–12 0 mm Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvestLett bris, 5 m/s fra vest-sørvest
kl 12–18 0 mm Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvestLaber bris, 6 m/s fra vest-sørvest
kl 18–24 0 mm Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvestLett bris, 5 m/s fra vest-sørvest




Just nu håller jag på att koka två ägg som ska bli pålägg på mackan, lite youghurt och sedan kommer jag känna mig fit for fight.
Ska nog lyxa till det med ett glas Oboy också.

Benen känns bra och är redo att ösa på i RAID's olika moment. Jag ser nog mest fram emot hinderbanan, klara sig från att hamna i det kalla vattnet under paddlingen och vanliga orienteringen. MTB kommer givetvis också bli jätteroligt....så jag ser nog fram emot ALLT! :)

Ni som är i Uppsala; heja på lag Size doesn't matter som startar i kort-mix klassen 11.00!

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar