torsdag 20 oktober 2011

Torsdag - gymdag + prat med PT

Gokväll!

Idag så gick jag lite tidigare från jobbet eftersom jag hade möte med en personlig tränare på Sportlife. Vi satt ned och pratade i en timme där han fick veta vad jag har för mål, hur jag tränar idag, hur han brukar lägga upp sin träning och vad han tror passar mig.
Det var helt klart intressant, han var jättetrevlig och jag ska boka ett PT-paket nästa vecka.

Efter mötet så gick jag och körde ett gympass med crosstrainer 20min som uppvärmning, det blev backpass och där rök ca 255 kalorier, sedan körde jag biceps och lite rygg innan det blev avslutande löpning i 10 min, även här ett stegrande backpass där det blev som mest 13% lutning, kändes som om jag skulle trilla av :) Om jag minns rätt så blev det ca 150 kalorier så strax över 400 kalorier rök idag.

På Coop hittade jag en grillad kyckling, lite fetaost och pitabröd. Jag gjorde en sallad på ruccola, tomat, fetaost, salsasås (hot), grillade kycklingen, rostade pinjenötter, cashewnötter och majs.

In med allt i ett ugnsvärmt pitabröd och Voilá!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar