tisdag 4 januari 2011

Dag 2's träning 2011

Idag har varit en rolig dag, först barnvakt åt sambons brors 1åriga Linus, sedan kom även hans bror så det blev full rulle men lite lugnt när disney chanel kom på! =) Mamma kom även över och hälsade på och åt en god lunch som vi köpte på delikatessaffären här bredvid.

Efter barnpassningen i några timmar det blev det en god middag bestående av lax, tillagad i ugn (15 min) och innan man lägger in den i ugnen täcker man laxen med en blandning av sweet chili, cashewnötter, salt och peppar. Till det passar ris och en tomat eller lite sallad och självklart ett glas vitt (mjölk :P)

Vid 19.00 var det dags för träning igen, denna gången ett spinning-pass på Actic. Först uppvärmning och sedan fartlek resten av passet, började 2.45min ståendes i högt tempo och sedan 2.45min sittandes i lugnare. Efter varje etapp minskar man med 15 sek så att det allra sista blir endast 15sek ståendes och 15 sek sittandes i maxtempo.

Spinning
Uppvärmning -  20 min, snittpuls 151slag/min, maxpuls 184slag/min, 483 kalorier

Promenad x 2 (dit och hem)
 15 min/sträcka, snittpuls 107 slag/min, maxpuls 126slag/min, 84 kalorier

Sov gott å keep on going! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar