torsdag 27 januari 2011

På väg till fjällen just nu!

Det har blivit lite träning iaf! Något spinningpass som va riktigt roligt men som jag inte har någon data för och sedan när jag var och gymmade samt sprang på löpband. Jag har lite svårt för löpband men försöker iaf att tycka om dem! Jag växlar mellan att springa ute och inne, variation förnöjer!

Just i detta nu sitter vi i bilen, jag, min sambo och hennes föräldrar på väg till Hamrafjället, bara några futtiga mil kvar. Hennes bror ska gifta sig nu på lördag så vi passar på att åka upp lite tidigare för lite skidåkning. Självklart har jag mina ländskidor med, här ska tränas :)
Vad jag även hört är att flera av gästerna har med sig längdskidor så det ska bli mycket roligt!!

På brölloppet ska jag även fota alla gäster, roligt att få sådana uppdrag då ett annat stort intresse är just fotografering!

Promenad 2 x 15 min (hem - gym - hem)
Gym 
Träning - överkropp, biceps och triceps
Löpning 2 x 30 min - 10km, snittpuls 168 slag/min, 734 kalorier

På återhörande med spårrapport från fjällen ;)

// David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar