måndag 2 maj 2011

1 vecka senare

oj, vad längesedan det var jag skrev! Jag har haft fullt upp med nytt jobb och helgen har varit fullbokad.
Lite träning har jag dock hunnit med men inte den mängd jag önskat.

I onsdags förra veckan träffade jag två trevliga löpare som jag pratat lite med på funbeat. Jag hade min premiärdag på jobbet så fick sluta upp när de hade sprungit en bra bit. Det var mycket trevligt att träffas och vi sprang ca 5km tillsammans och snackade mycket löpning.

När jag skenade iväg själv så sprang jag från Rålis till Slussen,lite mer än 5 km till i högt tempo. Det kändes jättebra och försökte haka efter en riktigt snabb löpare och det gick rätt bra. Blev runt 4min/km tempo och när jag kom till Slussen hade jag ännu mer att ge så det är lovande :)

Idag blir det badminton och ladda inför Extreme Running i Ursvik, 15km, deltävling 2 som är imorgon.
Pepp pepp!!!

Skriver mer ikväll eller imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar