söndag 24 april 2011

Gbg startbevis har kommit + en rejäl utmaning!

Nu när jag kommit hem från fjällen så har jag kollat igenom posten lite närmare och förutom kallelse till kontroll hos folktandvården så har jag, som säkert många andra fått startbeviset till Göteborgsvarvet.

Jag kom i startgrupp 3!
Till Göteborgsvarvets hemsida
Känns riktigt bra att vara så långt fram, det är totalt 19 startgrupper så jag kommer slippa många långa köer och kan satsa på mitt mål:

Supermirakeltid: 1.30
Mål: 1.40
Ok: upp till 1.50
Njaa, bättre lycka nästa år: 1.50-2h
Besviken: över 2h


Kommer satsa järnet, ha jättetrevligt och på kvällen dricka vin och äta räkor hur det än går Smiley
Banprofilen samt höjdskillnader

Har antagit en riktigt tuff utmaning; Att hitta Stockholms tuffaste/hårdaste milspår...blir en del milspår att springa och utvärdera. De som hittills är nominerade är:
1. Dammastakärret (bogesund)
2. Brottbymilen (össeby IP)
3. Ursvik
4. Hellas
5. Gömmaren
6. Rudan
7. Skavlöten
Vill ni nominera något spår i Sthlm? Lägg till en kommentar så ska jag se till att jag prövar det med!
Dagens resultat:
Det blev lite träning idag trots allt, Sickla sjö runt.
Skönt att löpa en lite kortare sträcka ca 5km då jag inte sprungit på några dagar.

Men jag har ju varit i fjällen och där har det varit hård åkning i backarna så låren och vaderna har fått jobba rejält ändå :)

Vi hörs imorgon, då mer träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar