torsdag 27 mars 2014

Summering + nytt

Var visst med i en tidning som kom häromdagen, en bilaga till DI och som handlar om Sveriges bästa företag där Xylem som jag jobbar på är en utmanare.



Summeringen av ultraintervallerna är:
00.00 En trevlig kvällsrunda som gick bra, perfekt mätt. - Sjöstan
03.00 Segt att gå upp och ut men den gick rätt bra också, många på väg hem från krogen - Sjöstan
08.00 + 09.00 Mötte Jonas och vi sprang runt i lugnt tempo. Varv 2 blev jag snurrig och kände att jag ätit och druckit på tok för lite men efter ca 70 min kom jag runt efter massa gång. - TEC bana i Täby
12.00 Mötte Victor efter min lunch och nya krafter, det var en trevlig runda med fint väder och mycket folk ute. Det gick kanske inte så snabbt men bättre än 4de milen.

Efter denna intervall när jag kom hem började höger fot värka, det slutade inte utan det började svullna upp och jag tog beslutet att lägga ned. Det var ju bara träning och jag ville inte dra på mig något mer problem än mina hälsenor inför TEC den 12 april.

Efter 3 dagar kunde jag gå normalt igen och svullnaden la sig, sprang 2.5km på ett löpband i tisdagskväll för att se om det kändes eller skulle svullna upp igen men inget hände så det är väl på bättringsvägen! :)

Nu laddar jag med skidresa till Idre, det är med jobbet och vi blir ca 22 pers. Ska bli kul och självklart är löpskorna med...jag har en lite småtokig tanke...får se om den blir av! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar