söndag 27 februari 2011

Besviken men ändå inte...

Idag var dagen D! Kände mig laddad och trodde att det skulle gå snabbt, till smågan tog det 1h09min, det var en del kö men mycket mindre än vanliga Vasan förra året.


Fram till 2 mil kändes allt ok...sen sa kroppen stopp! Hjärnan ville trycka på och köra snabbare men det gick bara inte. Jag antar att ha varit sjuk inte har varit så bra helt enkelt, kände i halsen i morse med och nu har jag fått mer ont :(


Jag hade riktat in mig på under 8 timmar men jag insåg rätt snabbt att det inte skulle gå så jag tänkte om, en strålande dag, en skön men jobbig långtur med vacker utsikt!
Min sluttid blev 8h 36min vilket betydde att jag slog min tid från förra året så lite nöjd måste jag ju vara!
För pappa tog det 9h 04min vilket är mycket bra eftersom det är hans första gång!

Efter entrecote med pommes så är vi nu tillbaka i stugan och ska snart sova!

Totalt var det ca 9000 personer som åkte idag, en veteran körde sitt 50de lopp! galet :)

mer bilder kommer så fort jag kommit hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar