torsdag 3 februari 2011

Mat

Hallå alla!

Igår så var jag på gymmet och tränade överkropp samt gick på en trampmaskin i 20 minuter, det var längesedan jag blev så svettig! Bra tempo och 222 kalorier senare innan jag fortsatte så hällde jag i mig nästan två liter vatten. Idag har jag ett träningsuppehåll men imorgon blir det till att kanske springa en längre runda eller ett spinningpass.

Det jag däremot gör dagligen är ju lagar mat, nu när min sambo jobbar så får jag vara hemmaman i några dagar. Idag blev det en väldigt god pastarätt med kyckling, basilika och soltorkade tomater som vi hittade på tasteline.

Häromdagen blev det en räksallad som var mycket god!
2,5 dl 
0,5 st 
350 gram 
1 st 
1 st 
0,5 st 
3 st 

2 nypaor
Till detta kan man göra en god sås alternativt endast ha majonnäs.







Återhämtningstips efter längre träningspass:


Något som jag kan rekommendera efter längre träningspass är Dr. Oetkers Pizza Tradizionale! Visst den innehåller en del kalorier men samtidigt vid längre pass behöver man fylla på då man bränner en hel del och vad är då bättre att fylla på med än en god pizza!!! :)

Gå in på länken nedan för att läsa mer:

http://smartsontestpilot.se/tradizionale/bli-testpilot/


Mvh

David 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar