torsdag 14 augusti 2014

Nya skor - Inov 8 212

Nu fick jag mina nya skor, de ska testas idag lite lätt och lite hårdare inom kort! Vilken skillnad på sulan mot mina Salomon som nu har några år och lopp på nacken. Tror att dessa kommer bli grymt bra och de väger ju bara 212 gram så de sitter skönt och lätt på foten!

Nu har jag vilat 48h efter behandlingen vilket var grönt ljus för att kunna köra på lite mer. Känns rätt bra, lite stelt ibland men mestadels bra efter behandlingen.
Inov 8 212
Skorna hittade jag för 799:- på Addnature och är storlek 44 så jag har en perfekt lucka mellan stortå och nosen på skon.

Hämtade ut min Midnattsloppströja igår samt chip osv. Det blir nog mycket folk och blött, ser ut som om det ska regna och tänkte nog springa med min tänkta packning till Tromsö fast med vanliga skorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar