tisdag 12 augusti 2014

Stötvågsbehandling del 1

Hej!

Nu har jag varit med om min första stötvågsbehandling för min hälseneinflammation som jag har dragits med i mååånga månader.
Det var inte speciellt skönt att ligga där och känna stötvågorna men förhoppningsvis blir det ju bättre efter några ggr och hon som hade hand om mig var väldigt duktig och trevlig.

Frågan är vad som gör mest ont, behandlingen jag fick eller att dra bort tejpen? haha


Baksidan, 10 L rymmer den
Framsidan med småfack och flaskhållare

Mina nya vikbara stavar (BL Distance FL)
Lite roligare blev det när jag fick sms om att min väska hade kommit från Addnature, min nya Camp Trail Vest Light.
Jag föll för den pga dess bra stavhållare, bra packningsmöjligheter, småfack längs sidorna och inte att förglömma => flaskhållare fram!

Stavarna i hållaren - smidigt!
Nu skriker benen att de vill ut och testa men ICKE, jag ska lyssna på vad hon sa och iaf uppehålla minst ett dygn...och då bara springa lugnt.





Nu skriker benen att de vill ut och testa men ICKE, jag ska lyssna på vad hon sa och iaf uppehålla minst ett dygn...och då bara springa lugnt.

En fullfjädrad recention kommer när jag har sprungit och provpackat väskan!

Imorgon kommer nog mina nya skor också, prylar...sportprylar i synnerhet! är det bästa som finns =)



Men nu när M kommit hem från sin springtur är det dags att äta min utsökta fiskgryta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar