fredag 15 augusti 2014

Vilodag

Idag är det vilodag, snart bär det av mot moster och kusin med familj för 40års kalas med skaldjursfrossa! Imorgon däremot så blir det trädfällning för hela slanten på vår tomt under dagen för att sedan springa Midnattsloppet på kvällen.

Vi får se om jag är pigg nog kanske jag tar ett morgonpass i skogen också, det var väldigt skönt igår att ha två olika pass men det beror på tiden.
Jag är inte den som går upp klockan 05.00 för att springa utan jag vaknar när jag vaknar, oftast 07-08 och känner jag mig sugen så springer jag.
Varför inte springa i Alby Frilufsgård, Tyresö, det är ju bara några minuter hemifrån och ta varje backe x 2 på 4km eller först 4km - upp för skidbacken och ned och sedan 2km spåret och så avsluta med backen igen?

Vi får se vad kropp, huvud och klockan säger imorgon, Midnattsloppet kommer iaf bli lite tyngre med min packning och jag kommer att njuta av stämningen och sällskapet istället för att försöka slå något pers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar