tisdag 16 augusti 2011

Golfvecka

Ja, denna vecka blev det visst golftema. Ska nämligen skriva teoriprovet på torsdag och ha uppspel på söndag! Sedan hoppas jag att jag får mitt gröna kort.

Blir dock en del löpning och kanske en gymdag med.

Så dagen till ära åkte jag Årsta GK, slog ca 100 bollar vid ranchen och övade närspel. Det var första gången där och jag tyckte att det såg fint ut. Korthålsbanan var nyklippt och verkade rolig, den måste jag pröva när jag fått mitt gröna kort!

Dags att dra iväg en boll med drivern.
Härligt att se luftballongerna över Årstafältet. Blev en fin kväll för dem.
Lite nördigt men spelade in när jag slog iväg mina två sista bollar med drivern. Ser bra ut tycker jag iaf och bollarna landade runt 170m.
Nu blir det till att plugga teori, ska springa lite imorgon har jag tänkt, börja med det nya träningsschemat :)

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar