söndag 3 juni 2012

Dagen innan cykeläventyret

Det närmar sig med stormsteg, jag är lite nervös måste jag erkänna men ser mycket fram emot att cykla långt, imorgonbitti runt 06.00-06.30 ska jag ge mig iväg.

Gårdagen gick till att hitta prylar som är nödvända för mitt cykeläventyr. Jag kommer senare ikväll att lägga upp en liten packlista. Jag hittade en snygg liten ryggsäck 13L från Osprey, ett regnöverdrag, en cykeltröja till, strumpor, energi + gel, ringklocka, flaskhållare, pannlampa och en cykeldator från Polar.
Taco-pasta lunch idag som uppladdning :)
Det mesta monterade jag igår och ikväll så ska jag montera cykeldatorn och packa väskan så att jag bara kan gå upp imorgon, duscha, äta frukost och sedan bege mig.

Skriver mer ikväll och lägger in lite bilder, nu ska jag träffa föräldrarna med M och så ska vi gå på bio och se diktatorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar