onsdag 8 januari 2014

Då fortsätter vi...

med ytterligare en månads ont...det är märkligt att det aldrig går över. Visst jag sköter mig inte helt med vila och inte springa men i alla fall. Lite bättre tycker jag det borde bli. Nu sedan mitten av december har jag inte sprungit så mycket, bara två gånger på stranden i Oman. Inget här hemma, även om det lockar och jag känner att jag vill/borde!

Men jag ska hålla ut tills lördag i alla fall, sedan blir det ett halvmarapass. En slinga kring Stockholm Stadion på 1500m ska nötas 14 ggr. Det kommer nog bli roligt tror eftersom flera namn på startlistan är bekanta, men gör det för ont i hälsenan får jag väl sluta springa och heja på dem istället.

Andra planer inför närmaste tiden är att söka Haglöfs Äventyr, ska bara skriva ihop ett CV och söka, så får man se ifall man blir uttagen för tester. Mer om det sen!

En provlöpning av TEC-banan är planerad till 25 januari klockan 10.00, alltså start vid Ensta Krog då! Vi ses där :)

//David


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar