fredag 21 mars 2014

Ultraintervaller börjar 00.00 ikväll - 80km

En mil var tredje timme är tanken som jag med många andra ställer upp på!
Totalt 80km under 24 timmar helt enkelt. Det här är en bra genomkörare för Täby Extreme Challange 50 miles 12 april.​ 
Tror nog att min innebandymatch på söndag komer bli något stelbent :)
Jag kommer att slå ihop mil 3 och 4 för att springa i Ensta Krog på TECbanan.​ Klockan 08.00 samt 09.00 startar jag då från Ensta om någon vill hänga på! 
Kom igen och spring med, bor man inte nära någon som vill vara med kan man följa andra på instagram etc. Häng med en mil, man behöver ju inte springa alla!

Finns någon i Hammarby Sjöstad som är sugen så haka på? :)

Jag uppdaterar när jag tänkt ut sträckorna jag ska springa!
#1milvarjetimme
#ultraintervaller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar