fredag 15 juni 2012

Mot Motala

Hej!

Nu ligger jag i kupén på tåget och vi står nu på Mjölby station och väntar på något innan vi rullar vidare mot Motala. Har diskuterat uppladdning och klädsel med mina kupévänner. Det verkar som om vi alla har samma mål, runt på 12 timmar!

Väl framme ska jag ta mig ned mot starten och äta middag samt köpa det sista i energiväg inför loppet. Tyvärr kommer jag inte hinna se hela Sve-Eng matchen eftersom jag vill sova ut ordentligt innan start.
05.36 går startskottet för mig och jag känner mig laddad till max. Det är bara klädvalet jag funderar på men tror jag kommer välja färre plagg, skoöverdrag, korta cykelbyxor, kort cykeltröja och armvärmare!
Jag är inte så frusen av mig och blöt blir jag även om det inte regnar pga svett.

Vi hörs efter loppet, nu kör vi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar