onsdag 20 juni 2012

SJUK = Tråkigt

Så började halsen krångla i måndags eftermiddag, kändes lite som ett rivjärn men efter lite sömn så kändes det bättre igår men då hade förkylningen dragit igång istället och jag var helt matt så jag fick ringa till jobbet för att sjukanmäla mig.

Det kändes lite bättre igår kväll men det blev värre, nu har febern stigit lite och halsen börjar kännas igen, vet inte om det är att jag hostat en del eller druckit för lite vatten.

Jag hade planerat att börja på crawlskola med en simmerska i Eriksdalsbadet imorgon. Det känns som om jag kanske inte borde utsätta henne för någon smittorisk då hon ska simma SM nästa vecka, jag skulle känna evig skuld om hon drog på sig en förkylning efter att ha träffat mig.

Så nu ska jag kurera mig ännu mer, fick tipset te och honung av mamma så ska väl göra mig en kopp nu.
Jag hoppas att jag blir frisk snart i alla fall så att jag kan träna lite mer och gå till jobbet igen.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar