fredag 28 juni 2013

Badminton

Det blev en badmintontorsdag. Väldigt längesedan jag spelade förut men det är roligt trots att jag inte är bra. Luftfuktigheten inne i Eriksdalshallen var nog runt 300%, riktigt klibbigt. Vi var tre stycken så det blev roterande 2 mot 1 matcher, jag förlorade rätt stort när jag var ensam men jag vet vad jag måste bli bättre på. Det är ju inte så att jag missar alla bollar, bara några enstaka men det är att jag sätter dem i nät väldigt ofta när jag tar i lite mer, träffar helt enkelt med racket i fel vinkel. Något att öva på och när de bollarna börjar ramla över nät istället för att träffa kanten så kanske jag kan få några pinnar till per match! Men då ska man ju börja spela lite mer regelbundet också.

Det får bli i framtiden!

Idag är det Trosa Stadslopp och vi åker ner vid 16.30 mot Trosa. Efter igår har jag träningsverk så det här kan bli spännande. Mellan 36-38 min borde det bli om inget annat händer, bara att springa på. Race rapport kommer imorgon när jag sovit ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar