tisdag 25 juni 2013

Intervalltisdag

Som alla tisdagar är även denna tisdag en intervalltisdag! Eftersom vi har möte med fotografer ikväll så körde jag en lunchträning i värmen själv.

Jag började med 2km uppjogg och sedan ca 5min löpskolning. Därefter 10x300m med 20sek ståvila och avslutade med 3km nedjogg.
Det kändes inte helt hundra och det var ruskigt varmt men jag höll ändå ett bra tempo.

När arbetsdagen var till enda åkte jag och en kollega till stan och Mediamarkt vid Kungsträdgården, jag köpte ett fodral till min nya 7"  tablet. Sedan bar det av till Hötorget för att träffa två bröllopsfotografer, mycket trevliga och ser verkligen fram emot att de ska kort på oss.

När jag kom hem hade jag fått ett kuvert från Swissalpine! Det var transfers tågbiljetterna som hade kommit och tävlingen närmar sig med stormsteg.
Riktigt spännnande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar