fredag 7 juni 2013

Lite trailfredag, såhär på min sista dag som 29 år

Hej!

Jag hann allt med ett löppass efter jobb och handlande till imorgon, vi cyklade till Hellasgården och sprang runt den sjön som börjar på K...kärrsjön eller något, iaf ca 5km men det är 4km trailspår som går uppför berg i början och på rätt tekniska och roliga stigar. Det var varmt men skönt att få springa lite i skogen igen!

Ja nu är det bara två timmar innan jag blir 30 år. Jag har nog haft en liten 30årskris eftersom jag nu i vår hållit igång mer än vanligt, mycket mer! TEC 50 miles, distansrekord med 30km i löpning, cykla Stockholm-Oslo-Köpenhamn-Stockholm på 12 dagar (200mil +), Stockhom Marathon på 3.22.30, min debutmara och mitt tredje Göteborgsvarv. Nu är det bara ett lopp kvar som jag verkligen ser fram emot i sommar, nämligen Swissalpine i slutet av juli. 
Sedan är det några tävlingar i höst som jag springer för att det är kul, som Lidingöloppet och någon 10km:are. Dock så är ett mål att ta mig under 40min på 10km och då blir det nog ett försök på Hässelbyloppet i oktober.

Jag får väl se det som att jag inte blir "gammal" förrän jag är 35 för då blir man nämligen veteran inom löpning och kan tävla i veteran SM mm. :)

Sista måltiden som 29åring innehöll en sommaröl och burgare på The Picts Bar i Sjöstan med Mickis.
Nu ska jag kolla lite TV och äta upp tårtrester från igår när släkten var här. Fick fina presenter som fina viner, några att lagra själv, en vandringsryggsäck, presentkort och fina blommor. 

Mot nya äventyr, vi hörs imorgon när jag blivit något äldre och visare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar