söndag 2 juni 2013

Träningsverk deluxe

Dagen började men att vi åt frukost med blivande bestmens och brudtärnor på Egoiste. Jag tog en croissant, latte, juice och en omelett som var jättegod.
När vi var klara gick jag och mina 2 bestmens runt och kollade på lite accessoarer till vår klädsel. Det är inte lätt att hitta slipsar och flugor i exakt samma färg och mönster. Vi blev i alla fall lite klokare mot tidigare men avvaktade med inköpen.

Jag har riktig träningsvärk idag, ruskigt jobbigt att gå i trappor nedför men det är ok efter den maratiden! :)
Det blev ju inte bättre av en halvdag på stan så nu på eftermiddagen har soffan varit min bästa vän men snart ska vi iväg på bio och se Fast and Furious 6, jag längtar efter att sjunka ned i biostolen med en popcorn.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar