fredag 26 juli 2013

Värmehelg och bagaget kommer idag!

Robin sover men snart väcks han av mitt jobbiga alarm hehe Solen skiner fram bakom gardinen och det verkar bli en fin dag. Igår frågade vi om vädret och hon som jobbade här hade hört att det skulle bli varmt.

När jag kollade fb igår så såg jag en lång notis från Swissalpine att det skulle bli upp emot 30 grader på dagen och på högsta punkten, alptoppen Sertigpass ca 20 grader, alltså galet varmt!

Dricka mycket innan och under tävlingen helt enkelt!

I morse vaknade jag av ett sms - bagaget är lämnat till utkörningsfirman!!!
Jag hoppas att de kommer nu på förmiddagen så jag kan köra höjdpasset i mina tänkta tävlingsskor och jag slipper badbrallorna :)

Nu ska jag väcka Robin igen för han verkar ha somnat om efter larmet gick :P

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar