söndag 26 december 2010

Nu vänder vi blad

Sådär, nu har jag varit ute och sprungit lite med min sambo i här i Sjöstaden, blev en runda från sjöstaden till Danvikstull och sedan fortsatte vi längs vattnet till Skanstull å där över bron och tillbaka hem till Luma.

Vi var i stan och jag letar efter en G1 gps till min Polar RX300 och trodde man skulle få bra hjälp på Löplabbet i stan, å visst fick man snabbt hjälp men blev förvånad att han sa att jag inte skulle fortsätta ha Polar utan "byta upp mig" för man hamnar ändå i samma prisklass som om man köper en dyr klocka då man köper tillbehör, och han klagade på att man inte ser siffrorna på displayen...det gör ju vem som helst! Å så sumpar jag ju min Polar om ja skulle byta?! å den trivs jag jättebra med så den behåller jag å fortsätter jakten på en G1 gps!
Säljarens förtroende sjönk i mina ögon, men tur att det finns bra säljare på andra löplabb iaf! :)

Skönt att komma igång igen iaf, imorgon ska vi till Actic i Sjöstadshallen å gymma. Ska även se om man kan få till någon PT timme eller fler, såg ut som om de hade bra priser just nu iaf på sitt LifeStyle koncept!

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar