tisdag 19 april 2011

Snart är det dags, Xtreme Running del 1.

Hej hej!

Om några timmar är det alltså dags för min allra första och årets första deltävling i Xtreme Running serien. Min uppladdning består egentligen bara  av en äggmacka till frukost, pastalunch och massor av vatten. Kommer ta en halv energibar innan start och en i fickan i nödfall. Brukar aldrig behöva äta bars under lopp men man vet aldrig.
Efter loppet blir det en banan och varma kläder innan jag kör hem.

Totalt är det 7 tävlingar och man måste fullfölja minst 5 för att kunna komma till finalen. Men vill man bara springa 15km terräng så är detta ett utmärkt tillfälle! Vill man springa eller titta så är det bara att åka till Ursvik (kör E18 mot Enköping och sväng av mot Lilla Ursvik, efter Solna/Frösunda och sväng därefter första till höger så kommer man till motionscentrum).
Alla är välkomna att springa, jogga eller gå!
Mina härliga skor som tar mig runt överallt!

Adidas adiSTAR Salvation 2

Det kostar 50kr att vara med och man startar mellan 17.00-18.30. Jag kommer att vara där så att jag kommer iväg vid 17.00. Det som utmärker banan är väl att den är väldigt backig, vi får se vad den har att bjuda på :)

Till hemsidan:Xtreme Running

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar