söndag 10 april 2011

TEC 2011 - sammanfattning

Hej hej!


Nu är jag hemma och har sovit några timmar.

Att sammanfatta min deltagning som pacer: Roligt, man blir inspirerad, träffar mycket trevliga människor samt varje varv är ett steg närmare för den man pacear vilket är en härlig kännsla. Det var roligt men jobbigt eftersom det var nattetid.
Jag började springa 20.00 och sedan åkte jag hem igen vid 06, efter 10 timmar.
Här passerade jag och Daniel hans 100km!

Visst blev jag väldigt sugen på att vara med själv! Jag skulle dock tro att med min dagsform så skulle det inte gå.

Men nästa år kanske, TEC 2012, det vore något :)
Jag har detta året ca 10 tävlingar som jag vill/ska delta i så jag kommer inte vara utan härlig löpning. Hoppas bara att kroppen håller sig skadefri!





Härlig känsla att komma hit :)
Varvet efter vid 11km!




Man blev lite lyrisk när det var dags för 100km passering, det var nytt rekord med 50km för Daniel.










Tänk att kunna bjuda på ett leende vid 110km! Det är så himla starkt, är mäkta imponerad över den kämparglöden oc hstyrkan Daniel visade de 4 varv vi var ute. Med tappad röst och onda ben slet han varv efter var.







Nu blir det iväg till Mickis föräldrar och byta däck på bilen. Får vagga sakta fram, mitt knä gör alltför ont tyvärr. Men kul att det i alla fall höll 4 varv. Lugn vilodag nu så får man se när jag kommer igång med min träning igen :)


Vi hörs!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar