fredag 22 april 2011

Strålande väder i Hamra

Hej hej!

Vilken strålande morgon som ni ser :)  Idag är det lite kallare så förhoppningsvis så håller backarna bättre och då solen skiner kommer det solas lite extra!
Ska ta med mig "stora" kameran ut i backen och hoppas på lite sköna bilder.
Utsikten från fönstret när jag vaknade i morse.
Tyvärr så är det väldigt lite snö så längdskidor är inte att tala om. Lite synd men träning fås ändå eftersom det är så mjukt i backarna så det är riktigt jobbigt att åka, men roligt såklart. Skidor åker jag förresten men skulle vilja åka snowboard igen, det var rätt längesedan nu.
Telemark är tokroligt men jättesvårt tycker jag men det var också några år sedan, måste prova det nästa vinter igen.
Hittade en hund i skoterlådan, väntar på att åka iväg.
Igår va det lite mulet och vid några få tillfällen kom solen fram. Det är fullt med lemlar överallt som är jättesöta för de har ju så små ben och är runda som små bollar.
Förhoppningsvis kan jag fånga en med kameran idag hehe
Från Buskvallen Inn där vi fikar å åt lunch igår.
Jag och Mickis åkte till Funäsdalen för att se om det fanns något att shoppa men jag hittade inget. Det jag egentligen är ute efter är en tunnare jacka som jag ska ha som delvis löparjacka.
Har sett en från Haglöfs som är snygg och ska väl testa den lite mer när jag kommer hem.

Nej nu ska jag dra på mig skidkläderna för en äventyrlig dag i backen! 

Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar