lördag 16 april 2011

Gokväll!

Idag blev det trots allt en 5km runda. Benhinnerna efter 2km trodde jag skulle slå ut mig men att kunna fokusera bort smärtan är något jag försökt förut och det funkar rätt ok. Blir i alla fall bättre på det :)
Men det var som sagt med tunga ben jag tog mig fram. Med vilja fungerar allt, med mer vilja går det till och med att överaska sig själv hehe

Har nu ändrat till de tävlingar jag ska vara med i här till höger. Det är rätt många men Xtreme runningtävlingarna är en turnering om 7x 1,5mils tävlingar. För att nå final måste man ha sprungit minst 5st. (Man betalar 50kr på plats/tävling)
Mitt mål är ju att springa alla men det kan vara så att jag inte kan på grund av jobb eller annat nu i sommar så jag gör de jag kan.

I annat fall så är de andra tävlingarna bokade och jag är redo, just nu så taggar jag ju inför tisdagens Xtreme men i tankarna har jag ju Göteborgsvarvet i absolut fokus. Det finns självklart en drömgräns 1h 30min som jag gärna skulle vilja ta och som jag tränar för men vi får se! Allt kan hända, just nu väntar jag på vilket startled jag skall hamna i. Bör få veta det vilken dag som helst nu, spännande!

Nu blir det sängen och imorgon blir det ett längre pass innan jag och sambon ska till mina föräldrar på middag!

Ha d :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar