onsdag 30 mars 2011

Gymonsdag!

Idag har varit en väldigt solig och varm dag, jag tycker alltid att fint väder är bra inspiration. Min galna träningsverk i baksida lår är fortfarande och spökar så efter mycket velande blev det ingen löpning, vill ändå inte riskera att det händer något med låret innan nästa helg!

Är väldigt taggad för att göra ett bra jobb som peacer åt de andra löparna :)

Dagens Resultat
Promenad - Till gymmet och tillbaka x2
Gym - 10min uppvärmning på crosstrainer (100 kcal), överkropp 30 min (274kcal) och avslutade med crosstrainer igen i 10min (136kcal)

Blev lite variation, började med fria vikter och maskiner i slutet för att kunna ta ut det sista ur armarna.
Lidingöloppet 2010

Dagens kaloriresultat
Mat:  1574 kcal
Motion: -510 kcal
Summa: 1064 kcal

1064-1405 = -341 kcal
 

Min plan för imorgon och helgen är löpning och lite gym. Imorgon ska det bli ett lugnt pass på ca 11km, mycket lugnt om låret inte är helt ok ännu.

På fredag så blir det intervallträning, lördag gym och kanske powerwalk, söndag blir det längre löpning 16-18km.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar