lördag 19 mars 2011

I did it! :)

Strax innan starten
 46.11 blev min sluttid på seedningsloppet till Göteborgsvarvet, kom på plats 152. Kravet för min del var under 47min och jag är nöjd. Första varvet av tre gick på 14.39 och sen blev det alltså långsammare varv, hade håll hela andra varvet och bitar av tredje men så länge man kan andas kan man springa!

Jag är en av få i korta löpbyxor

Som sagt så var jag en av få som hade kortbyxor men det var väldigt varmt i den underbara strålande solen. Banan var barskrapad från snö så det hade de gjort jättebra!

Ett roligt lopp med över 500 löpare med blandade mål och trevlig stämning!
Tack för ett bra arrangemang :)





Ikväll ska det firas lite









Nu ska jag sätta mig och köra till Stockholm och sedan iväg till min kusin med familj och äta middag med sambon, moster och mina föräldrar. Riktigt trevligt!

Efter det så bär det av in mot stan för att gå ut och fira en kompis som fyller år idag, tur att jag sprang idag så jag kan ta något glas vin utan att överträda mina kalorier för mycket hehe


En kanonhelg kommer det bli hur som helst och den startade ju bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar