tisdag 15 mars 2011

Testpilot för Pizza Dr. Oetker

http://smartsontestpilot.se/tradizionale/
Mina förväntingar var att det skulle vara en krispig god botten, bra med fyllning och framförallt en till pizza som ser god ut när man tar ut den från ugnen!

Första intrycket för mig var att den inte var så stor, men skenet kanske bedrar?

Under testets gång så spred sig en god doft i lägenheten, jag och min sambo såg fram emot att få sätta tänderna i pizzan. När vi väl fick ut den ur ugnen och på tallriken så satte vi tänderna i den. Riktigt bra botten, krispig och tillräckligt tjock. Fyllningen var enormt god och mycket mättande. En riktig smakupplevelse gentemot andra fryspizzor som brukar vara slabbiga.

Jag ger Dr. Oetker Tradizionale mozzarella 4 av 5. Varför den inte får 5 av 5 är att den var lite för liten att dela på och det kunde varit lite mer ost på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar