tisdag 24 maj 2011

Farmor 99år!

Hallå!

Ja, i söndags fyllde farmor 99 år! Pigg, glad och bor kvar i sin lägenhet. Vissa är det allt krut i! :)

Själv så är jag ju purunga 27 men om sisådär 16 dagar blir jag 28. Det bör väl firas med lite vila kanske.

Igår, måndag, testade jag att köra lite badminton men redan efter ett springsteg så kom smärtan tillbaka i benhinnan. Värre än det är annars under dagarna. Riktigt ont men spelade vidare utan att göra några rusningar.
Vet inte riktigt vad som hänt, det kan ju vara allt från stressfraktur till inflammation. Hoppas att vila och Zon ska göra susen så att jag kan löpa Xtreme Running nästa vecka igen, då får jag jogga mig igenom bara för att känna hur det känns.

Till valde jag ett rött senilsnöre!
Idag på tisdagen så har jag jobbat och efteråt åkte vi till Sickla och där hittade jag nya solglasögon från Best Of Brands samt skjorta och byxor på Local Act. =)
Får se vad som händer imorgon då jag inte tränar på kvällen hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar