torsdag 19 maj 2011

Snart är det dags för GBG-varvet!

Som rubriken säger, snart är det dags! :) Är enormt laddad för mitt allra första Göteborgsvarv. Tack vare mitt resultat från seedningsloppet i Mantorp startar jag i 3dje startgruppen av 19.

Imorgon direkt efter jobbet bär det av till Göteborg.

Som jag skrev tidigare så är mitt drömmål 1h 30 min men ser nog att ett mer realistiskt mål i dagsläget är 1h40.
Hamnar jag över 1.50 så är jag inte nöjd alls och passerar klockan 2h så gråter jag nog. Det är mina synpunkter för mig själv!
Sedan så  tycker jag att alla oavsett förutsättningar som tar sig igenom Göteborgsvarvet är duktiga löpare, tänk bara positivt å njut så går allt bra!
Annars idag så har det varit jobb, hämtat bil och ätit sushi på Tezukuri Sushi, Hammarby Kaj 38 (rekommenderas), tvättat och packat nästan allt!

Nu blir det snart sova...fram tills vi hörs igen...ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar