onsdag 19 juni 2013

LLK rapport

Hej!
Snabbmiddag mellan Valhallagrillen och Stadion!
Det blev ingen rapport igår eftersom jag inte var hemma förrän strax efter 22. Det var roligt att se på alla snabba löpare som sprang varv på varv.
Några av oss varvräknare från FK Studenterna
Snabbast av dem alla blev Fredrik Uhrbom som vann 10 000m på tiden 29.56 min och vinnaren på 2000m blev John Kingstedt  med tiden 5.35min.
Solen sken på löparna och lätta vindar strömmade in på banan
Full fart framåt
I sista heatet hade jag två löpare som jag var varvräknare för och innan den ena hade dragit ifrån lite blev det stressigt vid varvpasseringen. Varvtid och totaltiden ropade jag ut till dem och jag har för mig att båda sa att det blev pb med stor marginal, grattis!
Dags för ett nytt heat 
Studenterna's löpare såg ut att ha pigga ben
Ännu en student, full fart framåt
Välförtjänt målgång
Sista heatet
Ikväll är sista passet med vår löparskola och det blir intervaller på Månzabanan! Härligt att få sträcka ut och springa på lite extra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar