onsdag 16 februari 2011

Lathet segrade idag!



Idag har det varit en eftermiddag i lathetens tecken med träningsuppehåll.

Man måste ju låta kroppen vila lite och återhämta sig, då kan man passa på att klämma i sig en chokladbit också! Lion, det var åratal sedan jag åt den men den är fortfarande på 5 i topp över chokladbitar måste jag säga :)




Till höger i spalten ser ni några av de tävlingar jag ska delta i 2011. Säg gärna till om ni har tips på andra tävlingar i Stockholmsområdet eller om ni vill ha träningssällskap, jag hoppas att jag kan genomföra alla utan skadeproblem då jag siktar på fler Ultratävlingar vilket är nytt för mig.
Endast utfört en 50km löpning innan, vilkent kändes ok!



www.icebug.se
Mycket tack vare skon här ovanför,
Icebug Hiko BUGrip.

Imorgon ska jag testa på Nordic Military Training vid Zinkensdamms IP kl. 18.00, kommer bli riktigt roligt att pröva på och jag hoppas att det blir hårdkörning! Ska försöka ta lite bilder under tiden så får ni se och höra hur det blev.

Jag kollade ut en sekund och märkte att ett gäng tränade Parkour, det var visst Stockholm Parkour Academy som hade träning. Roligt att se på då det inte är så vanligt ännu här i Sverige och kul att ha en kamera med "paparazzi"glugg så att man kan få bilder. Dock svårt att få in en bra snabbfrekvensbild när jag är på långt avstånd samt att det är mörkt ute.


Håll till godo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar