lördag 19 februari 2011

Lördag = Lathet - en vecka kvar!

Hallå!

Idag känner jag att min kropp behöver vila, ibland måste man ju lyssna på kroppen så det blir en lat-dag.
Jag ser det dock lite som del av min Vasaloppsuppladdning. Imorgon ska jag och pappa åka i Ågesta, det får nog bli en av de sista skidträningen innan Vasaloppet.

Jag måste säga att jag tränat mindre i år med bara ca 2-3 mil i kroppen men tränat mer löpning och gym än förra året så känner mig inte så orolig. En klar fördel är också att jag åkte "riktiga" Vasaloppet första gången förra året och att jag i år åker Öppet spår (söndagen). Mindre köer och kommer
köra för en tid runt 7h30min!  (Förra året 8h 50min).

Hur har ni laddat upp?? 












För övrigt idag på min lat-dag så ska jag kitta upp mig lite inför Vasaloppet, ska köpa engergipaketet från Enervit, som jag hade förra året.

Sedan så ska jag titta på vattentäta strumpor, det är något som jag länge tittat efter.
Fick ett tips på funbeat att titta efter Sealskinz strumpor. -->


Senare idag efter  besöket i stan så blir ska jag och sambon till hennes föräldrar med bröder och barn på middag. Mycket trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar