onsdag 9 februari 2011

Träningens 10 budord!

  1. Du ska inga andra intressen hava jämte träning.
  2. En dag utan träning är en dag utan mening.
  3. När Du vilar tränar dina konkurrenter.
  4. Den som tycker träning är roligt, tränar för lite.
  5. Träning är ett tillfälle att tävla.
  6. Så länge Du är seg kan Du inte bli övertränad.
  7. Det som inte dödar, det härdar.
  8. Smärta är svaghet som lämnar Din kropp.
  9. Många äro kallade, få öro utvalda.
  10. Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra på: TRÄNING.
 ___

 Idag har jag spelat badminton! Det var många år sedan sist och det var väldigt roligt, något jag helt klart skulle vilja göra om snart. Vi spelade 2 mot 1 och jag förlorade såklart mina två matcher mot mina två mer inspelade vänner.
Jag måste öva så att jag vinner snart hehe

Nu börjar min uppladdning inför lördagens Öfre All In!!! Kommer bli jätteroligt att springa i grupp runt Östermalm och alla dess gator. Vill ni läsa mer så finns det information på www.funbeat.com, jag kommer att ha de 10 budorden i mitt huvud när jag springer :)

Vi hörs!

1 kommentar: