söndag 20 februari 2011

Vasaloppsträning - någon som har bra uppladdningstips?

Hej!

Idag valde jag att träna längdskidor istället för långlopp. Jag kände att jag behövde få i mig någon mil till innan söndagens Vasalopp!

Jag åkte tillsammans med pappa som också höll ett bra tempo! Vi stannade efter varje varv i Ågesta och drack lite vatten för att sedan bege oss ut på nästa, det blev 2 x 8km och 1 x 6km.

Resultat:
Totalt 22km i lagom fart och det tog ca två timmar och brände ca 1000 kalorier.


När jag kom hem så var Mickis och hennes föräldrar i full gång med att montera vår nya köksö och sätta upp gardiner i loggian, jag monterade nya badrumsskåpet som nästan blev helt rätt monterat hehe.

Tycker det blev riktigt fint eller vad säger ni? :)







I veckan blir det mer exjobbande och lite mer träning, kommer ta det mer lugnt i slutet av veckan för att kroppen ska kännas perfekt till helgen!




Någon som har något bra uppladdningstips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar