lördag 16 april 2011

Åter på rätt bana! Hoppas jag!!!

Hej, tillbaka!

Nu har min sista tid med exjobbet flutit förbi, pendlande frma och tillbaka kanske snart är över? Det är alltid extra svårt att hålla dels diet men också upp träningen då man pendlar för det går åt restid, glömmer ditt å datt samt att jag är mer trött/lat på kvällarna när jag inte är hemma. Denna vecka har varit rätt så bedrövlig rent träningsmässigt men maten har skötts rätt så bra i alla fall!

Som ni säkert märkt ni som tittar in lite då och då har jag inte uppdaterat på länge, helt enkelt för att jag inte haft så mycket tid eller ork. Dåligt jag vet men som sagt, nu närmar sig bättre tider :)

Idag så har jag varit med föräldrarna i stan och hjälpte dem att hitta en lampa som  de ska ha i sitt nya kök. Vi åt lunch på et mysigt ställe "Kompott" precis vid S:t Eriksplans tunnelbaneuppgång, korsningen Torsgatan/S:t Eriksgatan.


När jag sen kom hem så har det varit lugnt, suttit på balkongen här hemma och bara njutit med ett glas vin. Igår när jag satt här så brände jag mig till och med. Strålande väder här i Stockholm. Ska se om jag kommer ut med en kort joggingtur idag och en lite längre imorgon. Måste ladda för en deltävling på tisdag!

Nä nu så har solen gått i moln och kanske dags att dra på sig springkläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar