onsdag 6 april 2011

Resdag Lkpg-Sthlm-Lkpg

Hej hej!

Ja idag har varit en hektiskt dag, först tåget från Linköping till Stockholm 09 i morse för att sedan gå på en arbetsintervju.
Suit up!  Kostym på och läsa på om företaget men det var självklart nervöst men jag tyckte att det gick bra. Nu är det bara att hålla tummarna för att de vill träffa mig igen!

Från Kalasmottagningen
Efter intervjun åkte jag hem till föräldrarna, snälla som de är fick jag låna bilen och för att ta mig tillbaka till Linköping. Jag var kvar hemma ett tag och pratade med mamma och spanade in renoveringen av köket, det kommer bli jättesnyggt!

Körde förbi lägenheten och åt middag med sambon, mycket trevligt eftersom jag inte trodde att vi skulle hinna ses :)
Sedan bar det av i bilen mot Linköping, har nog aldrig kört om så många långtradare på en och samma gång, runt 60st med all säkerhet, långtradarfest? Eller kanske Scaniaparad?

Nu är jag i alla fall tillbaka i lägenheten och har tack vare min fullspäckade dag inte hunnit med den träning jag skulle ha gjort, 10km lugn löpning i 50min tempo. Får helt enkelt köra lite hårdare imorgon!
Då blir det intervaller och kanske lägger till något roligt temporace i slutet för att få ur mig det sista.

Nu blir det väl snart sova, vi hörs imorrn igen bloggen, natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar