onsdag 20 april 2011

Ny dag nya tag :)

Hej hej!

Idag så är höger fotknöl lite svullen men det går nog över om någon dag, smörjer in med lite ibumetinsalva och tar en vilodag.
Om några timmar så ska jag hämta Mickis vid jobbet och så åker vi till fjällen, Hamra, för att åka skidor i några dagar. Det kommer att bli skönt att få koppla av lite men skolböckerna åker med för plugg. :)




Gör som jag, ta chansen att testa Fazer choklad! <-- Klicka på länken

Fick ett trevligt mail igår, jag har ju varit "testpilot" för diverse saker förut och nu så hoppas jag att bli det igen fast nu för Karl Fazer choklad.
Choklad är ju bara bäst, speciellt att äta efter ett träningspass, så himla gott!


Idag blir det i alla fall en vilodag och imorgon hoppas jag kunna komma ut i solen i fjällen och åka lite längdskidor, sist var ju Vasaloppet så det vore roligt att åka.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar