måndag 18 april 2011

Ursviksmilen idag samt gym.

Hon väntar på att Mickis ska komma hem.
Hej hej!

Idag är ännu en strålande dag. Kom precis hem efter ett milpass i Ursvik, var tvungen att prova lite av Extremebanan till morgondagens tävling.
Det var backigt men bra spår och inte så lerigt alls. Jag joggade lugnt runt 10km för att inte köra slut på benen, sista km tog jag i lite mer bara för att en fin liten spurt.
:)
Ikväll så ska jag och Mickis gymma, så blir lite dubbla pass men kommer bli skönt då jag koncentrerar mig på överkroppen på gymmet.
Glada efter att ha delat på en en utsökt muffins!


Igår så tog vi en promenad via Skanstull och skrapan till Nytorget där vi satt i solen och tog en muffins och en kaffe.
Fullt med folk i parken och superskönt väder.

När vi kom hem sen så blev det till att sola på balkongen och börja plugga lite på en tenta jag snart ska skriva.


Färjan hem från söder, Hammarbybacken i bakgrunden
Nytorget
En lugn och skön vilodag som avslutades hemma hos mamma och pappa med god mat i nyrenoverade köket. Superfint har det blivit!

Förutom gymmet blir det plugg för min del idag samt att jag ska ladda inför morgondagens tävling, första deltävlingen i Extreme Running! (Klicka på länken bredvid för mer info)
Kommer bli riktigt kul men siktar nog på en tid mellan 1.20-1.30 eftersom det ska vara den mest krävande 1.5mils banan i Sthlm.

Dagens resultat hittills:
Löpning - Ursvik, 10 km, 53.54 min, snittpuls 167slag/min, maxpuls 184 slag/min, 722 kalorier

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar