måndag 26 september 2011

Måndag - en lat dag!

Godmorgon!

Idag är det som ni vet måndag, men inte vilken måndag som helst, 26 september vilket är dagen då nästan alla räkningar dras från kontot, Hagsätralinjen börjar gå idag efter renoveringsprojekt i ett halvår och jag ska LATA mig :)

Min högerankel värker rätt så mycket så de blev till att smörja in med zon i morse, annars så känns kroppen hyffsad efter lördagens urladdning. Träningsverk men det ska man ha :)

Får ta det lugnt med löpningen i alla fall i en eller två dagar! Man måste ju lyssna på kroppen ibland också.

Jag blir jätteglad när jag ser kompisar som sprungit och gjort sitt bästa på Lidingöloppet, att inte förglömma de som åkte till Berlin och sprang marathon...Grattis till en grym prestation!

Häftigt att vara med i en tävling där det sätts nytt världsrekord :)


Kenyanen Patrick Makau med en galen tid enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar