tisdag 27 september 2011

Tisdag - TEC dag

Hej.

Idag så ska jag på möte angående TEC, lite beslut som ska tas och uppdateringar om vad som händer. Jag kan avslöja att vi kommer att använda ett nytt anmälningssätt som är under arbete så därav har det tagit lite tid. Men snart kommer vi släppa alla 160 platser till TEC 2012!





Jag såg idag att Göteborgsvarvet antagligen kommer att bli fullbokat under dagen eller imorgon, känns ju skönt att ha en plats säkrad men lite tråkigt att behöva boka en plats nästan ett år innan.

Men min inriktining är ändå att slå min tidigare tid på 1h 43min. :)


Beroende på hur sent det blir idag så kanske jag tar en lugn joggtur ikväll. Annars kommer jag att aktivera mina ben imorgon på lunchen igen. :)
På återseende, snart kommer även bilder från LL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar