onsdag 30 november 2011

Färdigtränad för november 2011 :)

Med mindre än 1h kvar av november 2011 så är det dags för en månadssummering:

Glad och trött efter gymmet

Totalt tid: 1423 min / 23:43:00
Total sträcka: 80 km
Antal träningspass: 18
Antal dagar med träning: 16 (51,6% av 31 dagar)
Snitt sträcka per vecka: 18,06 km (baserat på ca 4,4 passerade veckor)

Jag avslutade med ett gympass idag där löpbandet fick bli avgörande så att min sträcka nådde 80km denna månad, lite avslaget på löpningen tack vare mycket gym men det känns ändå bra i hela kroppen. Det är några små km som jag inte räknat med när jag sprungit till och från gymmet men det kanske bara skulle ge ca 5km eller något.


Om 34 min är det december och dags för nästa utmaning;

Funbeat Streak Runners

Varje dag ska jag springa minst 1 km, vi är 14st hittills men vi springer enskilt då det är runtom i Sverige som folket finns.
Man får helt enkelt vara ärlig mot sig själv och andra. Jag börjar med december och sedan får vi se hur länge jag orkar/kan/kommer ihåg springa 1km / dag :)
Decemberfrukost, risgrynsgröt med socker & kanel!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar