tisdag 1 november 2011

Godkväll

Ojoj, fullt upp dag som kväll men nu så fick jag lite tid över innan jag ska sova. Idag så var det premiär för mig att träna med en PT.

Det gick riktigt bra och han är jättetrevlig. De första 4 gångerna ska vi gå igenom de pass jag ska göra själv. Mitt träningspålägg kallas 2split, jag ska alltså köra två gånger förutom min PT-timme, en i början av veckan och en i slutet. PT-timmen ska alltså vara i mitten av dessa och kommer att vara en cirkelträning.
Jag kan säga redan nu att jag kommer ha en ENORM träningsvärk, stel i hela kroppen redan nu och vi körde bara ben, rygg, triceps, mage och bål. Det tog lite mer än 1 timme.

Nu när anmälan till TEC 2012 är öppen så strömmar det in anmälningar, sedan igår vid 13.00 när vi fick igång anmälan har 152 anmälningar kommit in och det är bara 8 stycken lediga platser kvar!


Mycket text och lite bilder...men bilder kommer, fortfarande något jag måste bli bättre på :)

Det som väntar i veckan är, en morgondag med träningsverk, torsdag - gym med PT igen. Fredag = Långpass på förmiddag - Hammarby Sjöstad till Solsidan och tillbaka.

Vi hörs av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar