måndag 28 november 2011

Ny vecka nya tag!

Hej!

Förra veckan blev det mycket träning i alla fall i mina ögon mätt. När jag summerar veckan så blev det 6 träningspass där ett var ett halvmarapass i lördags.
Det var ett väldigt tungt pass, det kändes i ben, knän och jag märkte att jag druckit dåligt. Förutsättningarna var ju bra så vet inte varför kroppen inte ville spela i samma match som mig. Jag tog mig runt 22.92km på 1h 50min vilket trots allt är ok. Kanske jag som har lite höga krav på mig själv ibland?

Ikväll skulle det blivit badminton men mår inte helt 100 så jag avvaktar med det. Känns det bättre ikväll så kanske det blir gymmet istället.
Nu har min sambo åkt iväg till Tanzania för att jobba i några veckor, det är roligt men blir ju lite småtrist på kvällarna. Tur att jag har katten hemma och så får det bli mycket träning så att jag är stor och stark när hon kommer hem till jul.

Om två veckor så ska jag iväg och springa med andra galna löpare i Jönköping, Luciatåget, men mer om det lite senare.

Här är en rolig länk där ni kan testa er reaktionsförmåga! Jag fick som snabbast 0.051sek på ena fåret.

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/sheep/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar